this is me.

My photo
a place for reminiscing my old memories as i grow older and wiser.hopefully, InsyaAllah.it will be great if you walk in my shoes first before you judge me

Sunday, December 6, 2009

japanese proficiency test

能力試験 aka nouryoku shiken aka japanese proficiency test

ak and rmai gak ah yg amek nikyuu aka level 2.and ade dlm 3o lebey org amek level 1.ahha gambatte la eh korg.level 1 bapakk susah.and ak malas nk amek skang.lenkali sy amek la yeh.asah kmahiran dlu ah.wat level 2 dlu.agagaggagaa

emm cm biase dis year pon wat kat UPM serdang.baru ingt nk jmpe nina poodah la minah nih but die tgh ondaway nk g penang la pulekk.kalo x msty ak da nk singgah umh cik pidah da.

sampai2 ktorg singgah kat msjid UPM uh.jln kaki sket jmpe ah umh cik pidah.ohh mmg dekat bebeh bak kate pepatah, just a stone throw away.wahh lame x gune pepatah english ni.ahaha

then ktorg pon amek lah exam.malas pon bercampur baur dlm dirik.btw buat je la yg terbaek.and luckily jmpe yun but x smpt nk jmpe hazmi.haha poyo je kate nk jmpe tp hampeh je.ahahahhaa neway guys, pray for me for this exam and next final exam yg mmg mbawak makna bsar dlm idup saye.thanks!

0 comments: