this is me.

My photo
a place for reminiscing my old memories as i grow older and wiser.hopefully, InsyaAllah.it will be great if you walk in my shoes first before you judge me

Friday, May 15, 2009

pinky nite.

last day kat class before cuty for one week.ehe

malas.penat.excited nak balik sume bercampur.

td jinushi sensei kasik ketas butsuri.haiii bilelah aku nk terel butsuri ni.sedih la

dah2 enuf said.lupekan bnda uh.cewah2 mlm ni nk lepak kedai abg pija.woo0t heppy2 sebaik ade tirah n lysa baik bangat willing nak tman aku.kalo x cm alone gile; hitoribocchi!

singgah rasta ttdi kedai abg pija, beli baju sehelai kale pink.ehe pija thanks kat abg kau yeh.bju cun lah cume duit je takde.lol pstuh ktorg mkn kat kelana jaya sbb rasta mahal.yelah tgk la car wash die, sume bmw je la betempek2.haha tnggulah nnty kalo ade rezeki lps keje aku belilah satu bmw.ehe aminn

pstuh sampai um mlm uh.troskan keje mencopy drama2.n tdo.emm agak sedey la sbb my rumet dah balik.waaa samishiii!

1 comments:

pja_chan said...

ahah.
promot lg kdai abg aku!yey~~