this is me.

My photo
a place for reminiscing my old memories as i grow older and wiser.hopefully, InsyaAllah.it will be great if you walk in my shoes first before you judge me

Tuesday, September 28, 2010

my last day di Malaysia

sedih.sedih.sedihlahhh ;'(

tapi nak bwt cmne study msty diteruskan.babai mesia babai femly babai BFF babai sume.

im gonna miss u! hehe

here's my picca with my kakak kat alamanda layan cite charlie st. cloud *omg and zac efron is the most wonderful person for the time being.sgt sweet tgk relationship die ngn adek die dlm cite ni la.agagagaga so with that, my current obsession and obviously it's temporarily is zac efron.love his blue-will-make-my-heart-melt-eyes.OMG! yeay! haha nenanges aku tgk cite ni.sedeyy wuwuuu ;'(

eating doughnut.big apple; duren duren

so kenkawan hargailah org yg tersayang selagi mereka ada dekat ngn kita.kalo dh takde pon insyaallah mereka sentiasa akan ade dekat dgn kita kalo kte x putus2 sedekah al-fatihah and amal ibadat ntuk mereka.InsyaAllah ;)

ehe.ok2 nak letak jugak pic with my mak and ayah and adik apis too time diorg hantar kat klia arituh.ehe miss ya!

my loves ;D

0 comments: