this is me.

My photo
a place for reminiscing my old memories as i grow older and wiser.hopefully, InsyaAllah.it will be great if you walk in my shoes first before you judge me

Wednesday, October 1, 2008

RAYA time!! yeee

okes slps sebulan kte bpuasa d bulan ramadhan smpi jugak hari yg kte smbut sbg hari kemenangan bjaya bpuasa slame sebulan.gosh ayat aku.haha tp btolla kte kne hayati ramadhan uh da jdkan ramadhan ni yg tbaik ntok kte sbb kte tatau nty kot2 kte da tade lagi ke en.emm renung2kan dan slmt beramal.cewah2 haha

ne.skg tme rayye plak.dis raye our family spakat stujuk nk pakai maroon as our theme color.yey2 my fav color uh(tu pon lps da pujuk2 parents kate maroon uh lawa n anybody yg pkai maroon will looks great!) haha finally berjayya gak.yes2 okes lps salam2 ngn parents ktorg g lawat kubur tok ngn nek.doakn ksejahteraan diorg n ape lg yg terbaik utk diorg mstilah dtmpatkn bsama org2 biman.insyaAllah.

okes, pix time x))

family picca


siblings

0 comments: