this is me.

My photo
a place for reminiscing my old memories as i grow older and wiser.hopefully, InsyaAllah.it will be great if you walk in my shoes first before you judge me

Friday, March 20, 2009

my new baby. name suggestion please?

went to Lowyat. err my first time here ohh bangganye saye.

pegi wif akk long.hehe im glad my akak baek today err today je la kot bwk pegi sane.eventhough kte gamble je jalan nk g sane but we did it ats jasa baek aku yg hebat.yebedabedu

sampai sane, makk hujanla pulekk.

parking bwh sg.wang.bodo tket bpk mahal.kopak aku, thanks in advance pacikk paking yg siot.ok2 rileks ehe pstuh pg jln nek monorel sbb hujan.yey kami bkn puteri lilin kami puteri aiskerim mlm ni kite njoy, so kne la naek monorel sbb kulit sensetip dgn hujan la, err as a lot of acid rain occur nowadays even here in malaysia.acece nyanyi sket lagu kaji cuace dbsk ala2 sakurai sho bace news ZERO dgn macho.haha gile kot saye ni.*penampar sket.

pstuh mulalah aksi survey menyurvey kak long yg hebat utk mencari my baby to be.kalo bole sume bnde die nk tnye.shadap! hehe mekaseh kakak saye.jasamu dikenang.

last2 decide nak blie the buffalo one.yeppa another one here.inilahxternal hard diskbaby baru saye.


tanda kasih syg mama, pantun;

BABY,
eventho kamu hitam tapi kamu berkilau,
bile diconnectkan mate kamu memancar kemilau,
kamu kecil cili padi hebat kuat strong enuff,
nampak perfect tiada tandingan,
walaupun kamu x bersuara namun sgala kemahuanmu difahami mamamu,
ye sayang, mama tau kamu nak file2 tuh,
mama gunakan kamu sebaik2nye sygg tunggulah mama sumbatkan,
sayang my baby i love u.
*my baby u r the reason i could fly,
u're the reason i feel so alive

*chorus ehsan marc anthony.timekasih


p/s- sorry this entry biol, mungkin side effect antibiotik klinik nazam yg kuat.

adios.

1 comments:

kaMechaN said...

lollzzz...the paNton...u really cudnt live w/o it huh...uwaaa....soo jeless...nak satoo...ltop akoo da penoh...uwaaa...sob3...*nga pikir plan curik ein nye*..hohohoho..
*wink*...